Vásárlás menete

 

REGISZTRÁCIÓ, FELHASZNÁLÓI FIÓK

Áruházunkban rendelni, csak regisztrált felhasználó tud, így az első rendelés feladásához regisztrálnia kell magát., melyet a kezdőlapon, a bejelentkezési tájékoztatóra kattintva tud megtenni.

Kérjük, pontosan adja meg elérhetőségeit, mert a hibás adatok meghiúsíthatják a kapcsolatfelvételt!

 

Adatainak elküldése után ügyfélszolgálatunk e-mailcímére megküldi a bejelentkezéshez szükséges felhasználó nevet és jelszót.

Amennyiben a későbbiekben elfelejti a megadott felhasználó nevet vagy jelszót, úgy azt megkérheti ügyfélszolgálatunktól az okostuzvedelem@gmail.com e-mail címen illetve 74/315-924, 70/432-8005 telefonszámon.



A TERMÉKEK ÁRAI

A termékeinkre a weboldalon feltüntetett árak vonatkoznak. Az árak minden esetben tartalmazzák az ÁFA-t, azaz bruttó árak. A kínálat, és az árak adott belépés során történő vásárlásokra vonatkoznak.

A megrendelés leadása után a rendszer egy automatikus visszaigazoló e-mail-t küld, mely tartalmazza a vevő adatait és a megrendelt termékeket, azok árait.

A termékek árai tartalmazzák a csomagolás költségét, így azért külön díjat nem számolunk fel.

MEGRENDELÉS LEADÁSA

A RENDELÉS MENETE, KOSÁR ÖSSZEÁLLÍTÁSA
 
Áruházunk választéka folyamatosan bővül.


Termékeinket több kategóriába soroltuk, melyekre kattintva megjelennek az alájuk besorolt tételek. Az egyes tételekre kattintva megjelenik az adott termék adatlapja, ahol lehetőség van a kosárba tételre
 

A kosár tartalmát az oldal tetején találja, melyre kattintva megjelennek a kiválasztott termékek. Itt lehetősége van törlésre illetve ürítésére is.

Ha „tovább a megrendelő adataira” kattint,  meg kell adnia a megrendelő adatait, a szállítási adatokat valamint a számlázási adatokat. Itt lehetősége van megjegyzést írni illetve a szállítással kapcsolatban kiválasztani, hová kéri a megrendelt terméket (házhoz, postaponthoz, postára).

A rendelés feladása előtt el kell fogadnia a vásárlási szerződésünket, melyet a szövegre kattintva tud megtekinteni. A véglegesítés után a rendszer automatikus megerősítő e-mail-t küld Önnek a regisztrációkor megadott e-mail címére.

Az esetlegesen tévesen leadott megrendeléseket mielőbb, de legkésőbb a rendelés leadását követő napon jelezze felénk okostuzvedelem@gmail.com e-mail címen illetve 74/315-924, 70/432-8005 telefonszámon.

Az esetlegesen tévesen leadott megrendeléseket mielőbb, de legkésőbb a rendelés leadását követő napon jelezze felénk a infopraktika@tolna.net e-mail címen, vagy a következő telefonszámon: +3670 4328005. Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Vásárlástól való elállás joga (a Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján): Az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül az érvényben lévő törvényi rendelkezések szerint a vásárlónak lehetősége nyílik a megvásárolt áru visszaküldésére. A visszaküldésnél felmerülő költségeket a vásárló köteles megfizetni. Az elállás jogát csak nem romlandó, illetve természeténél fogva visszaszolgáltatható áruk esetében gyakorolhatja a vásárló. Bővebb információ az elállási jog gyakorlásáról az ÁSZF-ben található.

FIZETÉSI MÓDOK

A megrendelés visszaigazolásában szereplő ellenértéket a vevő kiegyenlítheti:

1. Előreutalással: Praktika tűzvédelmi Kft. OTP Bank 11746005-20057248 számú bankszámlájára történő utalással.

2. Utánvét esetén: készpénzben, átvételkor a Magyar Posta vagy a PR Futárszolgálat képviselőjének.



A MEGRENDELÉS KISZÁLLÍTÁSA

Webáruházunk vállalja, hogy a megrendelt árut 1-14 napon belül postai úton házhoz szállítja, az aktuális raktárkészlet függvényében. A hétvégén vagy ünnepnapokon beérkezett megrendelés a hétvégét vagy ünnepnapot követő első munkanapon számít beérkezettnek.

A kiszállítás díj:

990,- Ft-tól 
Az árak tartalmazzák az ÁFA költségét, azaz bruttóban értendőek.

Részletek ITT.

Előreutalás:
Amennyiben az utalást jelöli be a fizetésnél, akkor az utalás előtt a megrendelt termékek súlya miatt szükséges egyeztetni a szállítási költség pontos meghatározása végett.

Az átutalást a következő bankszámlára kérjük teljesíteni: OTP Bank 11746005-20057248

A közlemény rovatba kérjük írja be a nevét vagy a rendelés sorszámát.

Miután átutalta a bankszámlánkra a teljes összeget a postázási díjjal együtt, a terméke(ke)t az összeg beérkezése után postázzuk.

Személyes átvétel:
A megrendelt termékek személyes átvételére is van lehetőség, melynek esetén szállítási díjat nem számolunk fel. Az átvételre székhelyünkön van mód, melynek címe:

PRAKTIKA TŰZVÉDELMI KFT.
7100 Szekszárd, Csonka utca 10.
Az átvétel időpontjának meghatározásához előzetes egyeztetés szükséges.

Lehetőség van azonban saját futárszolgálatot, fuvarost küldeni a termékért, ha a vevő számára költséghatékonyabb. Egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal!



ELÉRHETŐSÉGEK

A webáruház (http://okostuzvedelem.hu) üzemeltetője a Praktika tűzvédelmi Kft.
Székhely: 7100, Szekszárd, Csonka utca 10.
Adószám: 14016709-2-17
Cégjegyzékszám:17-09-006038
Bankszámlaszám: OTP Bank 11746005-20057248
Képviselő: Hencsik Gábor

Ügyfélszolgálat:
E-mail: info@praktikatuzvedelem.hu

Telefonos elérhetőség munkanapokon 08:00-16:00 óra között.
Tel: +36-74/315-924

REKLAMÁCIÓ MENETE

Amennyiben a vásárlása során bármilyen panasza merül fel, úgy reklamációját kérjük, jelezze a fenti elérhetőségeken!